subota, 10. rujna 2011.

Raspucali keksici sa kakaom i kafom

Ove keksice vec dugo merkam na internet stranicama,jer me njihov izgled prosto mami da ih napravim i probam.Danas sam se odvazila da napravim eksperiment.Nasla sam osnovni receptic koji sam malo prilagodila nasim merama i ne tako skupim namirnicama.I rezultat vidite.potrebno:
1 casa od jogurta,brasna
1 mala kasika praska za pecivo
1/2 case od jog.kakaa
2 velike kasike kafe
malo soli
3/4 solje od jog.kristal secera
1/4 solje od jog.ulja
2 jajeta
1 vanilin secer
1/2 solje od jog.secera u prahu(za valjanje keksica)Pomesamo brasno,kakao,kafu,so i prasak za pecivo u jednoj ciniji.Posebno u drugoj ciniji umutimo mikserom secer sa jajima(oko 2-3 min.),pa dodamo ulje i vanilin secer i miksamo jos malo dok se masa ne sjedini.Zatim u suvu smesu dodamo miksovanu masu i sve sjedinimo mesanjem pomocu varjace.Dobicete masu koja je zitka ali se ipak odvaja od posude.Od nje formiramo kuglu koju umotamo u najlon foliju i ostavimo u frizider oko dva sata,ili je ostavite da prenoci.Sto duze stoji na hladnom,kasnije je lakse za obradu.Zagrejemo pecnicu na 180C,a u medjuvremenu od stegnute mase pravimo kugle velicine malo veceg orasa koje valjamo u prah secer,te ih tako slazemo u pleh na koji smo prethodno stavili papir za pecenje.Napravite malo veci razmak izmedju keksica,posto nadodju pecenjem.Stavite da se peku 12-15 min.Mogu reci da ne samo sto izgledaju primamljivo,nego su i vrlo ukusni.Poseban ukus nakon pecenja im daje secer u prahu u koji su uvaljani.

2 komentara:

  1. ovog momenta pravim ove keksice!
    ne samo da se meni dopao recept, nego sam i celu kucu angazovala u roku od 5 minuta od citanja recepta! :D
    javljam kako je ispalo (mada sam ubedjena da ce biti sjajni) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo sad sam tek videla komentar.Malo sam bila zauzeta oko predpraznickog spremanja kuce,pa nisam stigla do bloga.Svakako javi kako su ti uspeli,i kako se svidjaju tebi i tvojoj familiji.Moji su bili odusevljeni,i familija i prijatelji.Odlicni su i uz mleko i uz caj.Pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...