nedjelja, 23. kolovoza 2009.

Nagrada Kreativ Blogger

Danas sam se toliko obradovala i prijatno iznenadila kada sam procitala da me kod Marie na blogu My cooking creations ceka nagradicaKreativ Blogger.Inace ovo je moja prva nagrada dodeljena od strane blogerke iz inostranstva.Ovim putem joj od srca zahvaljujem,preuzimam nagradu i saljem je mojim favoritima!A to su:
Vera
emo_serpica
Todora Skoro
Andrea
Sanela Mallory
Snjeza
Maslinka
Masatera
Nada
Laura Adamache

Broj komentara: 11:

  1. Čestitam od srca, draga Donna!
    Zaslužili ste je, a mislim i nagradu za apsolutno najbolji kulinarski blog. Ili bar blog sa najvećom dušom! Hvala što tu radost delite i sa mnom, samo, ja ne znam da li, osim velikog HVALA treba i nešto u vezi s tim tehnički da odradim...
    Sve čestitke još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Donna ! Baš lijepo za povratak s godišnjeg :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala !! Nagrada je predivna, a ja ih imam dosta nepodijeljenih ali učinit ću to uskoro i podijeliti bar neke ;)
    Hvala još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Donna-k, zahvaljujem se na divnoj nagradi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala velika na lijepoj nagradi. Imama dosta nepodijeljenih nagarada i spremam se jedan dan sjesti i podijeliti ih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđa nagradica,najljepše hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam ti na nagradi i zahvaljujem što su ju ti dodijelila meni:) Hvala puno:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo si me obradovala,hvala od srca!

    OdgovoriIzbriši

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...