subota, 11. srpnja 2009.

Lazanje by me

Italijansku kuhinju veoma cenim i volim.Kako uzivam u njenim raskosnim ukusima,isto tako mi pricinjava zadovoljstvo i spremati je za svoju porodicu.Srz ove kuhinje je u kombinaciji interesantnih zacina koji su karakteristicni za mediteran i koji je cine jedinstvenom i veoma prepoznatljivom skoro u celom svetu.Jedno,za mene omiljeno italijansko jelo su i lazanje,koje su veoma cesto na nasoj trpezi i koje su postale sastavni deo mojeg kuhinjskog menija.potrebno:
oko 20-tak kom. gotovih kora za lazanje
600 gr. juneceg mlevenog mesa
200 gr. sitno seckanih sampinjona
1 kom. praziluka(oko 150-200 gr,)
5-6 cena belog luka
soli i bibera prema ukusu
2 dcl. soka od paradajsa
prstohvat suvog bosiljka
prstohvat suvog ruzmarina
1 velika kasika suvog origana
1 velika kasika aleve slatke paprike
1 mala kasika suvog djumbira
oko 200 gr.rendanog kackavalja
3 kom. jajeta
0.5 dcl. maslinovog ulja
BESAMEL SOS:brasno,ulje,mleko
izrada:
Na maslinovom ulju proprziti sitno seckani praziluk i beli luk,dodati meso i prodinstati ga na luku oko 5. min.Dodati paradajs sok,pa meso ostaviti da se dinsta jos dvadesetak min. na tihoj vatri.U medjuvremenu spremiti besamel sos(uprziti brasno na ulju,dodati mleko i pustiti da baci kljuc dva pa skinuti sa ringle).Dinstanom mesu dodati seckane sampinjone sa svim zacinima i ostaviti da se masa jos desetak min. krcka.Testo za lazanje obariti u slanoj vodi.Nauljimo kalup u kojem cemo zapeci lazanje.Slazemo:testo-mleveno meso sa gljivama-rendani kackavalj-besamel sos(i tako redom dok ne potrosimo sastojke)Zadnja se stavlja kora i na koru umuceni besamel sos sa tri jajeta i kackavaljem.Staviti u pecnicu da se zapece oko 30-tak min. na 180C.

Broj komentara: 5:

  1. fino,volim lazanje i često radim,imam ih i na blogu i obične i one sa četiri vrste sira..sviđa mi se i tvoj recept,drugačiji je malo od moga..

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavamo lazanje...Teško im je odoliti! Tvoje su izvrsne. Pravim slično samo što ne stavljam gljive jer moji dečki ih ne vole!

    OdgovoriIzbriši

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...