srijeda, 29. prosinca 2010.

Zvezdice od sira

Ove zvezdice sam radila prema recepticu za slane perece,medjutim posto sam modlicu za perece stavila na "sigurno mesto"(poznata recenica:stavicu je tu da znam gde je"?),naravno nisam je nasla kada mi je bila potrebna.Tako da sam je zamenila sa modlicom za zvezdice,koja mi je izgledala kao dobra zamena.Mislim da se nisam prevarila,jer su zvezdice zaista ispale lepe a naravno i ukusne.
potrebno:
200 gr. mleka
30 gr. svezeg kvasca+1 kafena kasicica secera
700 gr.brasna
250 gr. otopljenog margarina
100 gr.rendanog kackavalja
1 kafena kasicica soli
jaje za premazivanje

U 200 gr. mlakog mleka potopiti 30 gr.svezeg kvasca sa kasicicom secera.To zamesiti sa 700 gr. brasna,100 gr.rendanog kackavalja,kasicicom soli i otopljenim margarinom.Testo dobro sjediniti i ostaviti ga da odmori oko pola sata.Zatim testo razviti na prst debljine i modlicom vaditi zvezdice.Pre pecenja premazati jajetom i staviti da se pece na 180C dok zvezdice ne porumene(oko 15-20 min.)Posto se od ove mase testa dobije poprilican broj zvezdica,ja sam pravila u pola manje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...