ponedjeljak, 29. travnja 2019.

Rozen kolac sa makom\Rosen cake with poppy seed

Moj prvenac sa Rozen korama.I odusevljena sam ja,moja porodica,moji prijatelji.....Brzo napravljen,a jos brze pojeden....




potrebno:
1 pakovanje Rozen kora(8 kom.)

Fil:
6dcl mleka
250 gr.secera
1 kaf.kasikica arome vanile
150 gr.margarina
300 gr.mlevenog maka
150 gr. mlevenog keksa
2 kasike dzema od kajsije

Glazura:
150 gr.bele mlecne cokolade
50 gr.margarina


U lonac za kuvanje fila stavimo mleko,secer,aromu vanile i mak.Pustimo da sve zajedno prokljuca(na srednjoj temperaturi).Pustimo da smesa tiho kljuca oko 5min.Skinemo lonac sa izvora toplote i u njega dodamo mleveni keks,margarin i 2 kasike dzema od kajsije.Pustimo da se smesa ohladi,ali ne skroz.Mlaki fil mazemo tanko na rozen kore.Kora-fil_kora......dok ne potrosimo svih 8 kora.Zadnjom korom samo poklopimo kolac i na njega stavimo tezi predmet,koji ce ga blago pritisnuti.Ostavimo ga preko noci u kuhinji.Sutradan premazemo glazurom od bele mlecne cokolade i margarina.Stavimo u frizider na hladjenje.Dobro ohladjenog ga secemo na uske snite i posluzimo.
Dobra strana ovog kolaca je sto moze da se napravi 2-3 dana ranije a i vrlo je izdasan.




2 komentara:

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...