nedjelja, 16. kolovoza 2009.

Granita "Red Wave"

Granita "Red Wave" je nastala mojom improvizacijom.Naime,usled spremanja ostave naisla sam na zalihe Ouza(tradicionalnog grckog pica) koje sam dobila od familije i prijatelja koji su leto proveli u Grckoj.Tako sam odlucila da Ouzo iskoristim u kuhinji i iskombinujem sa hranom.Granita,iako poslastica poreklom sa Sicilije,je moj prvi pokusaj i mogu reci da sam veoma zadovoljna rezultatom.potrebno:
oko 500-600 gr. lubenice
200 gr. secera
50 ml. ouza
1 limun
izrada:
Lubenicu isecemo na kocke i ocistimo od semenki.Stavimo je u blender te joj dodamo ouzo i sok od jednog limuna.Smesu miksamo dok se potpuno ne pretvori u sok.Tada gotov sok izlijemo u posudu koju cemo staviti u zamrzivac i dodamo mu secer.Mesamo dok se secer potpuno ne rastopi.Stavimo u zamrzivac na zamrzavanje uz povremeno mesanje,da se granita ne bi pretvorila u santu leda.Gotovu granitu sluzimo neposredno pre upotrebe,jer se veoma brzo topi.

4 komentara:

  1. Egzotično! Još da se prijatelji iz Grčke vrate sa flašom Uza dok lubenica još ima i - milina...
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična improvizacija! Ja, inače, ne volim miris uza ni anisa (koga veoma retko upotrebljavam u kuhinji) ali verujem da se uz lubenicu taj jaki miris ne oseća. Trebam probati! Hvala na ideji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi :) I have an award for you in my blog, come to take it :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo izgleda baš super osvježavajuće :)

    OdgovoriIzbriši

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...