četvrtak, 13. kolovoza 2009.

Letnji rolat

Kombinacija paradajsa i bosiljka je prava osvezavajuca letnja kombinacija i jedna od mojih omiljenih.Jos ako ih ukombinujete sa kiselim mlekom i sirom mmm...dobicete lagani letnji obrok sa minimum kalorija.potrebno:
2 dcl.kiselog mleka
150gr.svapskog sira
2 cena sitno seckanog belog luka
1 limun(sok)
1 kesica zelatina u prahu
po ukusu:so,biber i aleva paprika
350 gr.paradajsa iseckanog na kriske
1 veza svezeg bosiljka(ja sam koristila suvi)izrada:
Zelatin spremiti prema uputstvu na kesici.Zatim kiselo mleko pomesati sa sirom,belim lukom i limunovim sokom.Dodati rastvoreni zelatin i umesati u smesu,i na kraju posoliti,pobiberiti i zaciniti alevom paprikom.Ostaviti smesu oko 10 min.u frizider da se malo stegne,pa trecinu sipati u kalup koji smo prekrili alu-folijom.Zatim na taj deo staviti polovinu isecenog paradajsa i lisca bosiljka(posuti suvim bosiljkom),pa prekriti drugom trecinom smese.Na drugu trecinu takodje poslagati paradajs i bosiljak i odgore zavrsiti sa preostalom smesom.Staviti rolat u frizider da se stegne i ohladi oko 3 sata.Prevrnuti ga,iseci na kriske i sluziti.Na zalost ja nisam imala svez bosiljak(moj je procvetao),pa sam koristila suvi.Rolat je ukusan i na ovaj nacin,ali mnogo je bolji sa svezim bosiljkom!

Broj komentara: 5:

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...