utorak, 23. lipnja 2009.

Susam rolat

Seme susama je veoma bogato kalcijumom.Pa je zbog toga preporucljivo davati ga deci,uzimati ga u tudnoci a preporucuje se i obolelima od dijabetesa.Samo jedna kafena kasicica dnevno obezbedjuje kalcijuma za ceo dan pa se moze upotrebiti i kao prevencija protiv osteoporoze i raka debelog creva.Od kada sam ga prvi put radila ovaj rolat,postao je moj omiljen kolac,kao i omiljen kolac ostalih ukucana.Brzo se pravi,jos brze se pojede.
potrebno:
2 jajeta
140 gr.secera u prahu
2-3 supene kasike kakaa
2 supene kasike meda
90 gr.margarina
200 gr.mlevenog keksa
100 gr.mlevenih orasa
200 gr.susama
izrada:
Susam przimo na tihoj vatri dok ne dobije zlatnu boju.Ostavimo ga da se ohladi a u medjuvremenu jaja sa secerom mutimo na pari dok se ne zgusnu.Kada se susam i masa sa jajima ohladila,dodamo sve sastojke i dobro ih sjedinimo.Zatim masu formiramo u rolat pomocu alu-folije i ostavimo je u frizider da se doro stegne.Najbolje je sluziti tek sutradan.

Broj komentara: 7:

  1. Dobro izgleda! Bas cu probati...Hvala na preporuci.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Ma probati ću čim prije!
    Ja radi kalcija uzimam tahan (tahin - mljeveni sezam) pomiješan s medom ali ovako mi stvarno djeluje savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sezam volim...zvuči i izgleda odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. cambia il traduttore deve tradurre dalla tua lingua così potrò leggere le tue ricette comunque sono belle anche senza che capisca

    OdgovoriIzbriši
  5. Susam je jedan od mojih omiljenih sastojaka. Turam ga svugdem sto bi rekli :) Sad znam sta cu jos sa njim da uradim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja ga isto dodajem svuda gde se moze,volim ga i u slanoj i u slatkoj verziji

    OdgovoriIzbriši

Keksici od lavande i limuna

Inspirisana zadnjim danima odlazeceg leta,napravila sam ove keksice koji jos uvek odisu letom i ostavljaju njegov mirisni trag u nasem domu...